my weekend in a whole

Jag tänkte berätta lite om min helg tillsammans med AnnaBlomberg nu:

Fredag 13/2: Åkte jag direkt hem efter skolan och började packa, det var meningen att jag skulle möta anna klockan fem men tiden drog iväg och vi möttes ist halv sju. Vi hade lånat min farmors lägenhet över helgen och skulle vara där och mysa lite för oss själva, vi lämnade packningen och drog till ica för att köpa lite mjölk och det som behövdes, som godis och läsk. När vi kom tillbaka kom mamma och pappa för att lämna ytterligare lite mer grejs. Vi ringde och beställde en varsin kebab tallrik och som vanligt så hittar dom inte vägen, och blir 30 minuter försenade med våran mat. Vi käkar och kollar lite på tv, sen vid nio tiden skulle vi iväg och möta någon Oscar, vi drog in till stan och ja, bara gick runt! Jag frös ihjäl och tre timmar senare tog vi bussen hem igen, och då blev det dator och tv. När klockan var ungefär 4.00 så gick vi ut för att möta ricki och orre, som hade gått från Stockfallet och ända ner till Norrstrand, vi babblade lite och 50 minuter senare drog dom in till statiol för att värma sig, men vi gick hem och släckte lampan för att sova halv sex!

Alla hjärtans dag: Vi vaknade upp runt halv tolv och käkade frukost några timmar senare, anna var så trött så hon gick till sängs igen vid tre tiden. Tre timmar senare vaknade hon upp och vi gjorde pannkakor, Amerikanska Pannkakor. Det var jätte gott och vi var såå mätta efter åt, vid åtta tiden gick vi till ica för att köpa mer mjölk och så passade vi också på att köpa vindruvor till Melodifestivalen.. Jag kan ju inte direkt säga att det var nått bra, förutom Måns! Det blev mest snack.. sen vid elva började mina ögon sjunka ihop. Så det blev sängdags vid tolv tiden.. Mysig dag!

Söndag 15/2: Städ dagen, kallade vi den för.. Vi vaknade ungefär samma tid som igår och åt en rejäl frukost med flingor och rostade mackor. Därefter började vi städa, vi var klara runt två tiden och satte oss ner och tog det lungt framför dator och tv. Vi bad mamma komma och hämta oss halv fyra, så vi åkte och handlade innan det och sedan skjutsade vi hem anna. Därefter har jag inte orkat göra någonting. Jag och mamma åkte ner till ica igen för att handla lite godis, så jag har suttit framför datorn och smaskat på det samtidigt som jag har rensat bort all skit jag inte behöver. Känns bra! Godnatt blev vid tre tiden..

Bilder lägger jag upp lite senare.. pusspuss

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: farah

aaa haha, bäst o sätta igång redan nu;)

men orka hahaha.

2009-02-16 @ 14:42:59
URL: http://faarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0