nice'



Min hosta har blivit värre idag, det är en sån där irriterande hosta.. Det känns som om att det sitter värsta stora trollet eller nått och kliar mig på halsen. Men iaf efter skolan idag så kom mamma och pappa och hämtade mig, vi åkte vidare till Lecab för att pappa skulle hämta lite saker, samtidigt prövade jag lite olika cars. Efter det åkte vi och handlade, måste ju ha med mig nått imorgon på vinterdan.. Sen när jag hade vart hemma i ungefär en timma så ringde anna och frågade om jag ville ner till stan för att hon skulle fixa sitt kort. Och det var klart att jag ville, så vi kikade runt lite på stan och åt godis. Hittade ett par as snygga skor! (bild kommer) och nu är jag hemma, ska snart sätta igån med bakningen. mums!

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0