pingismatcher

 


Hej bloggen, och alla läsare!
Igår blev det inte ett ända inlägg, så jag tänkte berätta lite smått om vad jag gjorde, jag ställde klockan på 09.00, för att hinna vakna och göra mig iordning, men jag hörde den inte förrens klockan var 10, så jag gick upp då och innan klockan hade slagit 11 åkte jag och pappa till Arvika, min bror hade pingis match, så vi skulle kolla. Vi var där runt 12, men redan när klockan var runt tre så hade jag tröttnat, det var så tråkigt då. Men det gick bra för han, ända tills vi kom, men det blev inga priser.. Sen när jag kom hem runt sju tiden satte jag igång och städade, tänkte lägga ut bilder på mitt rum lite senare idag! Efter det blev det melodifestivalen, och E.M.D var ju verkligen bäst. Om det är någon som får tag i den låten så skicka den gärna till mig!

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: Miaa

Deras låt var verkligen den bästa..

älskarden:)<33

Skicka den om du får den..

2009-02-22 @ 23:10:14
Postat av: michelle

ja, det ska jag göra, du med! :)<33

2009-02-22 @ 23:46:35
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0