soon, it is really nice again


hm, ja? städning blir iaf när allt är klart, innan är helt onödigt.

Go'kväll! Det blev inte så mycket städande idag, för när jag kom ut ur duschen sa pappa att han skulle sätta i gång och tapetsera om mitt rum, och det tackar man ju inte nej till när man har väntat i snart ett år, haha. Så han började med ena fondväggen, där det ska vara svart, så nu är den klar. Resten tar han imorgon.. Ni får se bilder på att när allt är klart. Så eftersom han har slipat och allt sånt så har det ju blivit ganska så skitigt.. (se bild ovan) Annars så har jag hjälpt till och sätt på 90210, var det någon som minns hur förra programet slutade så berätta gärna, för jag missade slutet. Och båda reprisen i lördags och söndags. Imorgon blir jag också hemma ifrån skolan igen.. Men nu ska jag ner och se lite tv innan jag går för att sova, är jätte trött. pusspuss..

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0