the first time

Skoldagen idag var sjukt rolig, inte ofta det händer faktist. Fler sådana här dagar -det gillar vi!  Det var meningen att jag skulle stanna hemma ifrån skolan idag, men jag orkade inte det av en orsak. the girls know why! Men redan när jag vaknade imorse så hade hostan blivit värre, sådär att det gör jätte ont i halsen när man hostar. Men jag gillart.. på grund av det kan man stanna hemma ifrån skolan när man vill och slipper idrotten. Älskar idrott i vanliga fall, men inte när man har fel lärare. Det funkar bara inte..  Annars så har/kommer jag vara hemma hela dagen idag, är trött i hela kroppen, så det ska bli skönt att få lägga sig ner och sova snaaart! pusspuss,

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0