the stars are shining

Igår tog jag det bara lungt, hade inte lust för någonting och mådde dåligt. Så det blev en jätte stor slappardag. Kollade också lägenheter i sthlm, fast det gör jag nästan varenda dag, för nån dag drar jag dit (2,5 år kvar) Hittade en jätte fin lägenhet på södermalm, gud asså!  Idag var jag till skolan, med tanke på att jag inte mått så bra under dagarna så trodde jag faktist inte att jag skulle klara av hela dagen i skolan, men det var precis vad jag gjorde.. Efter skolan gick jag hem och käkade. Har inte gjort så mkt idag, har verkligen inte orkat någonting. så jag väntade på att klockan skulle bli åtta, och när den väl blev det så började inte 90210, jag som har längtat så.. Så jag kollade på det nya programmet, familjen annorlunda. höhö, säger bara att två barn kommer att räcka för mig!  :)

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: emilia

visssst?

i love it :D kram

2009-02-02 @ 21:49:18
URL: http://emmimw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0