my days

Nu är jag äntligen tillbaks, jag har längtat att få skriva om mina dagar ända sedan måndags kväll, jag har inte haft tid med datorn någonting nu under den här veckan, så jag tänkte berätta lite om vad som har hänt, men det brukar oftast bli mer än lite.. haha!

Jag var hemma ifrån skolan i tisdags också, så att jag skulle må mycket bättre i skolan dagen efter, vi fortsatte tapetsera, och blev faktist klara med en hel vägg till, det känndes riktigt bra och jag var verkligen riktigt nyfiken på hur det verkligen skulle se ut i slutet. Men dagen gick snabbt..

På onsdagen gick jag iaf till skolan, och då kom hostan tillbaka men det var inte så mycket.. Annars så var skolan bra, helt som vanligt. När jag kom hem satte jag igång och målade listerna runt dörren vita, (dom var bruna förut) Det blev inte så bra, så vi bestämde att måla en gång till dagen efter för det tar 8 timmar för den att torka, så då skulle mitt rum inte bli klart ändå..

Och så var det igår, jag gick till skolan men hoppade över första lektionen. Dagen i sig gick ritkigt snabbt, efter skolan kom mamma och hämtade mig så åkte vi ner till stan för att sola, provade på ett nytt ställe det här året, och jag vart hel nöjd, jätte brun redan första gången, men mest på magen och benen som vanligt. Vi passade också då på att köpa ett studentkort (10-kort) Så jag ska dit och sola på lördag igen, när jag kom hem hade pappa redan målat om listerna så det blev för mig att städa lite och så, inte så jätte mycket med tanke på att allt inte var färdigt än. Men senare på kvällen blev allt klart och jag städade lite till..

Idag åkte jag till skolan men försov mig så kom efter första lektionen.. Vi hade SO prov också, det gick verkligen inte alls bra. Jag hade inte tränat så mycket. Så jag fick sluta halv ett, så då gick jag hem och har suttit här sedan dess, eftersom jag inte vart inne sen i måndags, så nu är jag helt klart med allt här. Ska fortsätta städa lite mer idag så att rummet blir helt klart snart! Bilder lägger jag in under helgen, så att ni får kolla! Ikväll blir det iaf taco mys med familjen, och lite senare kanske det blir bellevue med anna.. Vi får se, pusspuss

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0