A lot like love

Hej alla glada och sura!
Nu sitter jag här framför datorn och ska skriva några rader, Jag har haft en jätte bra och rolig dag. Som ni märker kan jag inte uppdatera så ofta som jag verkligen vill, men nu när jag har gratis internet på mobilen så kan ni få läsa några få rader om vad jag gör ändå. Nu ska jag se på trollkarlens hemligeter, samtidigt som det börjar en film A lot like love, som jag redan sätt tidigare, men vill se igen med tanke på att den var så bra :) Så det blir att pendla mellan kanalerna.

Imorgon efter skolan ska jag upp till Sofia och kolla in Träningcentret, efter det ska vi nog ner till mig, för lite senare ska vi träffa kim. Vi ses imorgon!

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0