äntligen fredag

Äntligen så är det fredag! Veckorna går så snabbt nu för tiden, det är ganska så skönt med tanke på att det blir sommarlov snabbare. Men iaf så har jag precis kommit hem, igen.. Jag som bara längtade tills klockan blev 14 och jag fick sluta skolan och gå hem för att bara mysa ner mig framför tv;n, men så skulle mamma iväg och handla och sen iväg och klippa klorna på våran hund, och jag kan bara inte motstå att inte hänga med, jag älskar att handla vad det än innebär! Det är så mysigt, lite flyttahemmifrån känsla. Så nu har jag iaf kommit hem och ska kolla tv och sitta här och kolla lite. För sen vid sjutiden ska jag med pappa till Travbanan för då är det rally. Vi ses senare!

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0