Broken strings

     


Hej på er alla :)

Nu var det ett tag sen jag skrev, jag har inte gjort något specielt roligt mer än att plugga. Har vart så mycket sånt den här veckan. Och mer blir det för nästa vecka sätter vi igång med nationella..
Igår när jag var på väg hem ifrån skolan mötte jag på pappa när jag skulle gå över vägen, så jag fick skjuts hem. Sen därefter har jag inte gjort ett dugg, mer än att bara tagit det lungt och gjort lite saker som verkligen behövdes. Sen åkte vi iväg och köpte pizza, men för min del blev det en kebab tallrik. Mumsade på det samtidigt som jag kikade lite på Let´s Dance. Och jag tycker fortfarande att Laila Bagge ska vinna, jag såg iaf inte klart. Så jag har ingen aning om vem det var som åkte ur..

Nu idag var det meningen att vi skulle ta en vända till Ö&B, men så blev det inte.. Så jag får ta mig en liten städ dag och plugga lite. Mår ändå inte så bra idag, så det blir lungt. Har ont i halsen och snoret rinner. Ha en bra dag!

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: kristin

vrf plattar du inte håret??

ser hemsk ut!

2009-01-25 @ 22:33:32
Postat av: michelle

Ja vilken tur att du inte var jag då! för då skulle du ju se jätte hemsk ut.

2009-01-26 @ 08:18:20
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0