disappointed



Dessa två dagar har jag inte gjort så mycket mer än vart hemma och pluggat, fått ganska så mkt nu som ska in imorgon och på fredag, samt ett prov nästa vecka, som jag inte kan någonting på. Men efter skolan idag så kom mamma och hämtade mig, för att jag skulle ner till stan för att hämta ut min klocka som har kommit. Och jag blev jätte besviken, det var inte samma klocka, utan en annan färg, jag vet fortfarande inte om jag vill ha kvar den, så vi får se om jag vänjer mig vid den. Därefter har jag bara pluggat, och nu är det helt klart :)
Känns riktigt skönt, och ikväll klockan 21 ska jag se på Made in sweden. Vi ses imorgon!

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0