every day, i hope

"man blir så glad av att shoppa"
Det är faktist helt sant, jag älskar att shoppa!
Jag minns när jag gick i 6;an jag var ett märkesfreak allt jag hade på mig var i märke, jag kunde inte köpa ett ända klädesplagg om det inte var ett märke på det. Men tillslut i början av åttan kanske så slutade jag med det.. jag märkte väl att det inte funkade med tanke på att mina pengar tog slut så fort jag köpte ett klädesplagg, jag hade ju inget kvar och kunde ju då inte köpa nått annat. Men ju mer jag fick upp ögonen om att det faktist fanns fina kläder som också var billiga utan märken.. så började jag ju köpa det, man spar ju så mycket på det, och man kan ju köpa hur många plagg som helst och fortfarande ha pengar kvar! :) Just nu är jag inte rik, men jag vet att jag någon dag kommer att bli det.

Har man inga drömmar, har man inget liv!

michellebryskhe







Bokrea och jag nappa direkt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har helt rätt. det är väl klart att man måste ha drömmar, har man tur så slår dom in. lycka till.

2009-02-01 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0