every day

  



Jag har vart riktigt dålig på att uppdatera idag, men nu sitter jag här och kan skriva lite snabbt om dagen, innan jag ska sova. Jag cyklade ner till tandläkarn 12.20 och det gick jätte bra där, jag var hemma redan 20 minuter senare, och eftersom jag inte hade ätit nån frukost tänkte jag ju göra det då, men så kom jag ju på att hon hade lagt flour i mina tänder, så jag väntade en timma. Sen kvart över två tog jag bussen ner till stan, och väntade på mammas jobb tills klockan blev kvart i tre, då gick jag till Druvan och skaffade mer p-piller, redan tio minuter senare var jag klar där, och mötte mamma för att äta, vi gick till det närmsta BK. Lite senare ringer Sofia, så kommer hon dit och efter det så drar vi (inte mamma då) vidare på stan för att kika lite. Sen blev klockan 17.00 och då hade jag tid på Make Up Store för en smink lektion, och det gick verkligen super bra. Och snygg vart det också! Sen fick jag ju ta smink för 495:- men det blev lite mer än så + att det var två saker som var slut, så jag ska komma tillbaka om nån dag. Sen tog vi bussen hem tillsammans med mamma. Käkade lite och kollade på Grammis Galan.
Nu har hon åkt hem och jag ska snart sova, eftersom skolan börjar imorgon:( Vi ses då!

michellebryskhe


Kommentarer
Postat av: linusjohansson

varför har DU p - piller? jag har ju kondomer så det räcker gumman

2009-01-12 @ 15:29:47
Postat av: michelle

för att inte kunna få barn med dig såklart ;) Vilken otur att du har köpt så mycket kondomer, eftersom vi ens inte kommer behöva dom!

2009-01-12 @ 21:50:25
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/
Postat av: michelle

för att inte kunna få barn med dig såklart ;) Vilken otur att du har köpt så mycket kondomer, eftersom vi ens inte kommer behöva dom!

2009-01-14 @ 18:58:33
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0