försenad?

Godmorgon alla!
Igår efter frukost åkte vi (familjen) till Ö&B, för att handla lite smått och gott. För min del blev det två kollagieblock, om det nu stavas så. Dom var jätte fina och verkligen billiga. Sen efter det åt vi pizza där ute, och den kan jag lova er är super duper god. Ungefär vid fyra tiden kom vi hem.. Jag gjorde inte så mycket mer än att läsa min tidning. Vid femtiden åkte jag med mamma och pappa hem till Kari. Där jag inte gjorde så mycket mer än att bara sitta och lyssna på när dom pratade.. Sen blev vi färdiga där vid halv åtta tiden och åkte då hem.

Just nu så sitter jag här och skriver samtidigt som jag håller på och somnar, min klockan stog och ringde hela tiden och jag bara stängde av den för att det var nån som sa i min dröm "stäng av den nu då" osv. Men när klockan var halv åtta så gick jag upp och trodde verkligen att jag var försenad, så jag tänkte gå på den andra lektionen efter, men fick då syn på att det var 50 min kvar tills jag börjar. Så det var lika bra att sätta sig här.. Nu är det 40 min kvar tills jag börjar och ska gå vid halv tiden tänkte jag. Ha en bra dag alla!

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0