like a star*

Hej allesammans!
Nu sitter jag här igen och ska uppdatera min blogg, som jag hellre önskat hade uppdaterats flera gånger på en dag. Men jag ska berätta allt i ett, skolan idag var ju som vanligt, men kanske lite bättre och mycket tröttare. Efter skolan gick ja på en fullproppad buss för att åka till kronoparken, vi fick ju sluta en timma tidigare, så det blev att vänta på sofia i 40 minuter, men det var helt okej. För jag köpte en smoothie, med tanke på att det är så gott + att jag var så trött. Klockan tre kommer hon och vi går till träningscentrat, och frågar några frågor, vi fick reda på en hel del bra saker och också dåliga! Efter det gick vi hem till henne för att äta nått, efter några timmar drog vi in till stan, och jag lämnade tillbaka min klockan och bytte ett armband som gick sönder idag. När det var klart fikade vi en snabbis på Waynés Coffee. När klockan är halv sju tar vi bussen hem. Och jag fick sällskap av mamma hem, med tanke på att hon slutade 30 minuter innan. Och alldeles nyligen kollade jag klart på 90210, och kan verkligen konstatera att alla avsnitt är sjuk bra. "Jag vill verkligen leva i deras värld!" Och nu ska jag snart se på Prison Break som har börjat igen efter ett litet uppehåll! Vi ses imorgon.

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0