lost


(Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén)

Hallå där, efter skolan idag (vi fick sluta 30 minuter tidigare) åkte jag ner till stan med Anna, vi var tvugna att springa till bussen med Tomas på kryckor, men det gick bra. Vi kikade runt lite, och jag letade efter en massa saker jag ville ha, men hittade ingenting förutom en jätte snygg tröja på Gina Tricot, Men visst inhandlade jag någonting. Ett lila nagellack från Make Up Store. Som jag alldeles nyligen målat till på mina naglar, tyvärr blev det inte så där jätte snyggt, för när jag målar på mig själv hamnar det lite här och där- men annars så vart det perfekt! Efter åt att vi hade varit på stan åkte jag hem och försökte plugga lite men det gick inte så bra, så jag hjälpte till med maten och efter det tog jag bara lungt, för då började jag må illa och fick ännu ondare i huvudet. Halsen är som vanligt, lite upp och ner.. Nu hade jag tänkt att sova, inte ofta jag lägger mig så här tidigt, men det är meningen att jag också ska orka upp imorgon. Ha det så bra!

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0