my love

Nu har jag äntligen tid att sitta här, idag vid tre tiden åkte jag ut till Bergvik med mamma och min bror. Vi skulle handla, men just idag ville jag bara springa i butiker. Men det blev lite av båda. Man blir så glad av att shoppa, och det var precis det jag gjorde idag, genom att bara köpa nått litet känns det som om att man har köpt mer än så. (bilder kommer) Sen var vi hemme vid sex tiden och då började mamma med maten, så jag hjälpte till lite. Bakpotatis med skagenröra! mums.. Sen började vi kolla på en film, som vi fortfarande inte kollat klart på, jag var tvungen att slita mig för att blogga lite. Så det blev en liten myskväll..

michellebryskhe

Jag blev så kär i dessa, ge mig!
skorna var hur snygga som helst inr, lika så med väskan, men då tänkte jag mer på den svarta, hade den oranga vart i en annan färg så hade det funkat bättre! :)






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0