pluggdagar


Universitetet med sofia

Hej, nu har jag inte skrivit på ett tag, så jag passar på en snabbis nu. Igår efter skolan tog jag bussen direkt till kronoparken. Mötte upp sofia 30 minuter senare, köpte mellanmål och gick till Universitetet för att plugga. Det är verkligen lungt och tyst att plugga där. Men det blev mest snack, jag hade så mkt att plugga, men det blev typ inget för jag fattade inte så mycket. Men det var mysigt iaf. Tre timmare senare tog jag bussen hem för att kolla 90210 och Prison Break. :)


Det kom mycket snö både igår och idag.
 

Idag fick vi åka ner till biblioteket vid ett tiden med klassen för att låna en bok, antingen en vanlig bok eller en om andra världskriget. Men jag tog en vanlig, så det blir lite intressant att läsa, därefter var vi tvugna att åka tillbaka till skolan för att läsa i en timma. Och när vi slutade åkte jag och mia ner till stan igen för att fika och plugga inne på Waynes Coffee. Det gick super bra och jag gjorde det mesta. Har ett matte prov jag måste träna på tills på torsdag. Sen vid fem tiden åkte vi hem. Och nu ska jag snart käka och sen fortsätta plugga :) Ha en trevlig kväll!

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0