simple

Jag sa imorse att det skulle bli en lung dag och det har det också blivit, förutom med städningen då. Jag städade som en idiot, rent sagt. Och det är verkligen skönt att få det som vanligt igen. Innan klockan blev åtta åkte jag med mamma till Ica, och köpte Vindruvor, nypressade appelsiner och en tidning. mums! Just nu så prenumerar jag på SOLO men den tidning kommer inte till mig förrens i februari, Konstigt nog. Så jag köpte CHIC, första gången jag läser den faktist och verkligen inte sista, än så länge är den bra. Jag kikade lite då och då på körslaget också, lite snyd att det blev magnus som fick åka, jag ville ju att det skulle vara två killar i finalen! Jag har alldeles nyligen kommit ut ur duschen, och ska snart läsa lite mer i CHIC, ;)

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0