sun


början på våren/sommaren 08, farah, jag, petra och mia



Gokväll!
Klockan jag köpte ifrån Örebro, blev faktist bara finare och finare, och redan nu sitter jag bara och tittar på den. Jag gjorde ett bra köp som blev dåligt, men ändå bra i slutändan. Jag har inte haft någon blogglust de här dagarna, så jag tänkte bara berätta att jag bara varit hemma, pluggat och tagit det lungt. Idag fick jag skjuts hem efter skolan, jag orkade inte gå för att det var så kallt. :) Annars så har jag haft en mysig kväll här hemma. Imorgon funderar jag på att åka ner till stan, och planera lite om våren med sofia, vi får se hur det blir om jag överhuvud taget orkar. Vi ses imorgon!

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0