tolv slaget



Jag satt inne och frös, samtidigt som jag kollade på tv. Det var bara 6 minuter kvar till tolv slaget. Och mamma bad mig följa med ut, för att se alla fyrverkerier. Men jag vägrade verkligen göra det, men hon fick allt med mig ändå, precis lite innan tolvslaget hade alla redan börjat skjuta upp raketerna, och det var så fint!

Även om kvällen var planerad in i minsta detalj, och jag bara verkligen längtade efter att klockan skulle slå tolv, så vart allt tre timmar tidigare bara kört. Men det skiter jag i nu, för nu är det 2009 och 2008 ska verkligen glömmas helt totalt!

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: farah

jaaa 2009 blir bättre än 2008:D

2009-01-02 @ 17:51:03
URL: http://faarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0