two in one

Äntligen har jag tid till att sitta här!
Igår vid ett tiden åkte jag till Ikea med pappa för att byta mina rullgardiner som inte passade, men den storleken jag behöver var slut, så vi får vänta ett längre tag. Men jag köpte i alla fall en matta till mitt rum och två glas. När jag kom hem tog jag det lungt och städade, a lot! Det ända som fattas i mitt rum nu är ju att vi ska måla om det. :)

Idag blir det väl för mesta dels att bara ta det lungt, jag har precis kommit in på en 45 minuters lång promenad med min hund, och jag fryser så fruktansvärt mycket. Så ska nog krypa ner i min säng och kolla på tv :) Annars så får ni gärna ringa!

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: farah

för mig också tyvärr:/

men detta år blir bättre;)

2009-01-04 @ 20:35:46
URL: http://faarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0