Walking away

Go'kväll
Jag har haft en jätte mysig dag/kväll med Sofia. Det var meningen att vi skulle ses vid fyra, men det vart fram flyttat en timma så jag åkte med mamma till Willys för att handla, därefter cyklade jag upp till Rud för att möta Sofia som kom med bussen. Lite senare blev maten klar så vi satte oss ner för att käka, samtidigt som vi snackar gamla minnen som vanligt, Och det är alltid lika kul. Sen skulle vi hyra film genom tv;n men den var helt konstig. Så vi satte på "Hundtricket" kollade lite då och då, men för mesta dels snackade vi. Och nu har jag precis följt henne till bussen.
Så för min del nu blir det att göra mig iordning för morgon dagen! Berättar mer imorgon! :)

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: Azra

SV: inte kul utan underbart grymt kul ;)

2009-01-06 @ 21:44:35
URL: http://azrasarajlic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0