Walt Disney

Nu har jag kommit hem ifrån skolan, eller ja. Jag har varit hemma i ungefär 40 minuter redan, vi hade bild när jag drog från skolan klockan två, vi ska måla något från en känd konstnär, och jag valde. Walt Disney! Det blir nog bra. Vi slutar i vanliga fall tre men eftersom jag snart ska till Druvan så åkte jag hem tidigare för att hinna äta och allt. Nu måste jag dra, ha det bra!

Justja, jag glömde bort att skriva vad som hände på engelskan igår, det vart världens slagsmål mellan två killar då, blod och krossade tänder, det ni. det var ingen rolig upplevelse kan jag säga. Alla i klassen var i chock typ. Men det gick bra han åkte till sjukhuset och tandläkarn och fixade allt på direkten!

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0