you are so cold

Hej bloggen, skolan idag var väl som vanligt, med lite mer pratigare lektioner, man orkar ju verkligen inte jobba efter ett långt lov, speciellt inte när man har så mycket att prata om. Så det blev att ta hem matten och fortsätta hemma, så den är färdig. Sen fick vi två andra läxor också, redan första dan. Efter skolan tog jag bussen ner till stan, träffade bv och lämnade tillbaks jackan, tyvärr så fick hon ingen ny med tanke på att den storleken var slut. Vi sov för mesta dels hela tiden på stan, kan man säga.. Jag var sjukt trött! Vid sex tiden kom mamma, så fixade hon medlemsskap åt mig på Make Up Store. (Kan behövas) Därefter åkte vi hem, och jag duschade och gjorde mig iordning. Nu funderar jag på att sova. Och hemma ifrån skolan blir jag också imorgon. Mår inget vidare! Vi ses imorgon.

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0