Sommarlov och uppehåll?

Shit va mycket det varit nu, har inte skrivit på en månad nu. Det har hänt sjukt mycket med saker. Balen, Skolavslutningen (äntligen är grundskolan över), midsommar och bror mins födelsedag, hinner jag inte skriva om nu, men jag kan iaf säga att dessa veckor har varit underbart roliga, förutom det att jag varit utan min älskling för länge!

Den 22 Juni åkte jag med familj till Skara Sommarland tdigt på morgonen och var där till tisdag kväll då vi åkte hem. På onsdag morgon drog jag med familj och bästa vän till Dalarna för att hälsa på min mormor och lite gamla vänner, eftersom jag bodde där i några år när jag var liten. Där stannade vi till Lördag kväll då vi bilade hem. Söndag blev som en tvätta kläder och packa dag. För tidigt på Måndag morgon drog jag till Oslo för att bo hos älskling i 9 dagar. Känns sjukt bra att vara i hans närhet igen. Skriver mer om dessa dagar och allt annat när jag har tid. För bilder och lite information ska ni ju få :) Känns som om att det här sommarlover kommer bli de bästa på länge. Jätte varmt har det varit nu i några veckor också, det är underbart skönt med sol och värme, men ibland är det för varmt så det kan bli för jobbigt att röra på sig, men det är ändå bra för då kan jag bada i sjön/havet utan att frysa.

Just nu sitter jag på Daniels jobb, för jag orkade inte ligga hemma och vänta på honom hela dagen idag, för vi bor på fjärde våningen (alltså längst upp) i en lägenhet inne i Oslo. Och där blir det jätte varmt. Nästan varmare i en bastu, så det är lite jobbigt. Så har han snart lunch, så vi ska väl käka lite frukost, sen ska han jobba igen och slutar runt fyra, så jag har bestämt att vi ska bada, för det skulle vara svalkande skönt just nu.

Ni får kika in här lite då och då och se om jag uppdaterat nått, för jag har ingen aning när jag kommer få tid att skriva om allt, för när jag och älskling kommer hem till Sverige igen åker vi till sthlm bara två dagar senare..
Ha ett bra sommarlov och helg för den delen!
pusspuss :*


michellebryskhe

Jag älskar dig, Daniel Nilsson! (två dagar tills vi firar fyra månader) Lovely! <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

ursäkta sent svar, men jag har ju haft semester :)

den rosa kommer från asos.com och den turkosa med blommor från lindex :)

hoppas du får en toppen dag

kramar

2009-07-04 @ 12:47:51
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0