boom boom pow

Måndag: I måndags efter skolan åkte jag ner till stan och bergvik med bv, käkade lite och kollade runt. Kom hem med ett par nya örhängen, som inte var trasiga.. Därefter åkte jag hem och kollade på film :)

Tisdag: Var jag bara hemma och tog det lungt, det tråkiga vädret gör mig tokig, jag har ingen ork alls nu!

Onsdag: I onsdags var jag bara hemma och tog det lungt, pluggade lite matte också samt var ner en snabbis och solade.

Torsdag: Idag skulle vi egentligen börjat halv elva, men våra lärare hade inte sagt något till oss. Så vi kom ganska så mkt tidigare. Efter skolan åkte jag hem för att käka och ta det lungt en stund. Skulle nämnligen träffa Malin & Malin, men så blev det tyvärr inte.. Så nu har jag nyligen varit ute på en spörägning promenad med min hund. Så jag är jätte blöt och frusen :/ Ska snart sätta på en film iaf, "green street hooligans" och käka kladdkaka. Fy så underbart!

michellebryskhe

Önskade du var här nu älskling, behöver dig!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att din helg är bra :D

2009-06-19 @ 23:48:24
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0