älskling hela dagen


Anton och Älskling


Hej bloggen! Pappa skjutsade mig till Bellevue vid tre tiden idag, direkt när jag kom dit åkte jag med Anton och Älskling till Bergvik för att köpa en sax som Daniel skulle fixa till håret på Anton med, det blev faktist bra! Lite senare kollar vi på film och myser. Efter den börjar Anton och Daniel med maten, och det blev jätte goda pannkakor. Anton blev sugen på öl, så vi gick till pizzerian. Kvart i nio tog jag bussen hem, fick sällskap i telefonen med Anna, och halva vägen med buss av Jacob, Tack! Var meningen att jag skulle se Beck, men blev inget av, lite då och då. Nu ska jag nog snart sova, det behövs nog..

Imorgon drar jag nog ner till stan efter skolan och möter älskling, så får vi se vad vi hittar på! <3

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0