bleed it out














 
(tog en massa bilder, men orkar inte lägga ut alla, så det blir dom bästa)


I lördags vaknade vi tidigt, eller jag vaknade vid nio och han hade ställt klockan på tio. Men vi gjorde oss iordning och vid ett tiden tog vi bussen till kronoparken. Åkte hem till någon Tommy, var där till tre för då kom Daniels mormor och hämtade oss, och körde oss till Bellevue, där Gambrick och Ida var, Anton hade åkt för att hämta Malin&Malin som kom lite senare vid fyra tiden. Vi började dricka lite smått och det tog rejält på mig som inte hade ätit på hela dagen. Lite senare kom Viktor och lite senare än det kom Anna och Jennie, vi(jag) hade as kul! Vid åtta skulle dom till Score på avskedsmiddag, så vi fick gå in till stan eftersom vi missade bussen. Så vi gick och käkade på McDonalds, efter det känndes det bättre och alcoholen hade börjat gå ur, så träffar vi på Malin&Malin, och lite senare kommer Älskling och Anton. Så vi går tillbaks in till torget och dom sticker in på Glada Ankan, Viktor och Gambrick kommer ut och ska åka hem så Anna åker med dom tillbaks till Viktor. Så jag och Jennie stannar kvar och snackar lite med poliser och har det bara allmänt kul. Vid ett tiden tar vi bussen hem :)

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0