bv,



Igår åkte jag och Bv ner till stan innan sista lektionen var slut, skulle fixa/kolla en grej. Därefter gick vi runt på stan ett tag. Vid fyra åkte jag hem för att plugga lite, så jag fick spanskan, engelskan, so:n och bilden klar. Känns jätte bra! Lite senare vid nio tiden åkte jag ner till stan för att träffa Bv igen och vi tog bussen ut till Wåxnäs för att käka på Max. Jag själv hade inte ätit på hela dagen, så det var ritkigt gott. Sen vid halv tio tiden gick vi till Bellevue, tog sin tid men vi hade det iaf ritkigt kul. Och det är det som räknas! Vi träffade Daniel och han fick med oss in, stannade inte längre än till kvart i 11.

michellebryskhe

annablombergg, livet ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0