bvf

Igår började jag dagen med en sovmorgon, vaknade halv tio och var i skolan vid halv elva, efter skolan åkte jag och Anna direkt ner till stan för att möta Älskling, Gambrick och Viktor. Inte så långt efter kom också Jennie, vi kollade runt och jag köpte en ny tröja, träffade också Daniel, Elin, Sanna och Dawe. Provade på lite äckliga saker, som ens inte funkade. Det var lite kul! Sen gick vi alla till Mcdonalds för att käka, blev inte så mycket mat, men där träffade vi iaf på Sara och Sandra. Efter det att vi hade käkat följde vi med Gambrick till busstationen för att han skulle hem, och viktor hängde på, Jennie tog bussen hem, Jag Anna och Älskling tog bussen hem till mig, käkade och nördade lite. Vid nio tiden fick vi skjuts ner till stan av mamma, där jag och Älskling tog bussen till Edsvalla, (Anna åkte hem) Vi gjorde lite mat och kollade film, lite senare la vi oss för att sova.

Imorse försov vi oss nästan för att jag ens inte hörde att klockan ringde, men vi var iaf vid bussen 11 över 8 och den hade visst redan åkt iväg, så vi gick hem igen och kollade lite tv, tills nästa buss kom kvart över 9, så vi åkte in till stan och vidare med trean till skolan, men Daniel fortsatte ända hem till Jennie, skolan var helt okej, missade två lektioner och somnade nästan på so;n. Sen vid två tiden hade jag Utvecklingssamtal, och det känns jätte bra med Spanskan nu. Sen åkte jag hem och har nyligen käkat, ska ta bussen 20 över ner till stan för att möta Anna och kanske Daniel.

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: farah

åhh va gott med godis:)

aa måste också plugga no:/

tråååk

2009-03-19 @ 21:33:50
URL: http://faarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0