dead & gone

Skolan igår var faktist helt okej, men ganska dryg. Hade två lektioner och yngves danskurser. Det är verkligen det värsta, Yngves Danskurser? Aja, inte lärde jag mig att dansa iaf. Efter skolan tog jag bussen med farah ner till stan, köpte ny mascara och lite sånt, åkte hem till halv fem för att käka lite. Vid sex tiden fick jag skjuts till älskling för att kolla hockeyn med han och Anton, frölunda tog hem segern! Efter hockeyn skulle jag egentligen åka hem, men ville inte lämna min Daniel så stannade kvar, vi såg på film och somnade inte förrens vid halv fem :)

Idag så hade Daniel ställt klockan på sju, inte ville han gå upp, så jag lät han få sova. Gjorde mig iordning lite snabbt och tog kvart i åtta bussen in till stan, för att sedan fortsätta vidare till skolan, jag kom precis i tid. I övrigt var skolan riktigt dryg idag, men den har gått fort! Det är bra, nu ska jag nog försöka plugga, har massor med saker som ska in i slutet på veckan, får se om jag orkar. Kanske ska träffa Anna lite senare också. Ha en bra dag!

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0