everytime we touch





Nu sitter jag här i myskläder framför datorn och äter varma mackor med smällt ost på och dricker varm O´boy. Samtidigt som jag har tänkt att skriva om min dag för er, idag var jag faktist i skolan i tid och det känns jätte skönt att för en gångs skull komma i tid, halv tolv åker jag, Anna och Farah ner till stan för att fixa lite privata grejjer och kika runt på stan, jag stannar också och käkar på Subway en snabbis, jag hittade en massa kläder på stan som jag vill ha, men vi får se hur det blir med den saken, pengar på fredag! Vid två tiden tar vi bussen hem och hemma hos mig väntar älskling, vi gör inte så mycket utan sticker över till andra sidan där tydligen någon bodde som Daniel kände, så vi kollade när Gambrick och två andra spelar tv spel, lite senare drar vi hem och myser. Vid sex tiden hör Anna av sig så vi går upp till Rud för att möta henne, i samma veva åker Daniel hem, så jag och Anna drar ner till mig, hittar på lite bus och går ut på en promenad. Sen vid tio tiden åker vi ner till stan för att möta Mira, sen blir vi skjutsade till Wåxnäs för att dom ska ha cigg, sen ner till stan igen och hem.

Nu är jag jätte trött och borde gå och lägga mig, har två prov imorgon som jag har tränat till jätte mycket, men ingenting kan jag och ingenting har fastat, vi får se hur det går. Godnatt..

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: farah

aa haha de måste du, det kommer gå bra;)

vi måste lära oss att komma i tid haha

2009-03-18 @ 17:50:30
URL: http://faarah.blogg.se/
Postat av: farah

ska nog bara ta de lugnt idag,

och kanske plugga no om jag orkar haha, hatar det.

dudå?:)

2009-03-19 @ 15:55:26
URL: http://faarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0