heartless

Hela den här veckan känns jätte jobbig, har jätte mycket att plugga till. Och det kommer jag verkligen inte ha tid till, så känns inge bra alls! Men jag ska försöka göra mitt bästa, jag lovar! Mode tidningar hoppar ner i brevlådan hela tiden, känns lite stressigt nu med tanke på att jag har fått jätte många som jag ens inte läst ut än, men ändå kommer det flera hela tiden, måste ta tag i det där och läsa ut dom från Januari och Februari ;)

Annars så har väl dagen vart bra, skolan kan jag inte direkt hålla med om att den var bra, men helt okej. Har snackat med lite folk nu så känns bättre, hoppas bara att dom håller det dom säger. När jag slutade så kom älskling och mötte mig på skolan, så vi gick tillsammans hem till mig och såg på en film, pratade lite också. Efter det vid sju tiden åker vi till Bellevue och ser hockey med Gambrick och Ida. Efter den kommer Gambricks pappa och hämtar oss, så jag och älskling får skjuts ner till stan där vi väntar i en timme på att hans buss ska komma.

michellebryskhe

jag älskar dig Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0