hockey ikväll



Igår var det nog den längsta, om inte annat tråkigaste skoldagen. Efter skolan åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning, sen vid halv fem tiden åkte vi till Älskling, han bjöd in mamma och pappa på fika. Så dom stannade kvar ett tag, lite senare åkte dom för att handla, så jag och älskling myste och kollade tv. Kvart över tio blev det bussen hem, var hemma vid kvart över elva. Så då blev det dator och tv en liten stund.

Idag började skolan med Nationella i engelska (uppsats) på 90 minuter. Det gick väl ganska så bra faktist! Efter det hade vi matte, och så var det lunch men den var inte så god, så jag anna och farah åkte in till stan och käkade där. Sen missade vi 15 minuter av spanskan, men det är lungt.. Efter den lektionen åker jag ner till stan igen för att möta upp mamma och sen gå till psykologen, första gången jag verkligen inte var nervös, kanske för att allt har ändrats på en sån kort tid, tog bara en vecka och allt blev bra, nu har det gått en månad sedan sist. Gick hos henne i fyra månader ungefär. Och äntligen är det över! Efter det gick jag och mamma för att käka på Subway, sen kollade vi lite butiker och jag fick med mig lite strumpor hem :)

Nu ska jag snart käka lite Amerikanska Pannkakor, sen kommer Anna och lite senare kommer Älskling, vi ska kolla hockeyn Frölunda- Hv71. Jag hoppas på att frölunda tar hem vinsten med 2-1 (y)

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0