i'm yours

Skolan blev ju såklart halv tio, med en lektion. Sen blev det bussen ner till stan för att möta Sofia och Lina, men Lina dissade.. Så jag träffade Sofia, Angelica och två till jag ens inte mins namnet på. Vi gick till Tingvallagymnasiet för att kolla ÖFA-mässan, som inte var ett dugg bra, men ändå stannade vi kvar. Gick också till deras matsal för att käka, pannkakor. mums! Sen blev det stan ett tag, hittade massa saker/kläder jag ville ha, men jag får inga pengar förrens den 20;de :/ Aja, så är det. Sen vid fyra tiden kom mamma och hämtade mig och fia, för att köra oss till Bellevue så att vi kunde betala våran pizza vi köpte igår.. Därefter åkte vi hem, och jag skulle egentlige plugga, men det går inte. Får ta det under helgen eller något. Har missat två prov nu, inte bra!

Imorgon har vi nationella i engelska så vi börjar klockan 9, sen vid halv tolv har vi Yngves Danskurser. Efter skolan ska jag förmodligen vara med Mira och Amanda. Vi får se vad som händer. puss..

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: Bella

Det är vackert att vara utan smink tycker jag :D

2009-03-13 @ 09:22:33
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0