in love

Oj, oj, ojdå! Nu var det ett tag sen jag skrev här i bloggen, jag har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn alls dom här tre dagarna. Så nu får ni reda på lite smått av vad jag har gjort :)

Tisdag; Skolan var helt okej, men jag och Anna gick hem före sista lektionen. Sen runt fyra möttes vi uppe på rud för att ta bussen ner till stan tillsammans, hon skulle nämnligen kolla på lite smink, men vi var inte där nere så länge, för halv sex? tog jag bussen hem till Daniel på Bellevue, där var också Jennie och Gambrick. Vi började kika film "beerfest" tror jag den hette, den var faktist bra. Jennie och Gambrick drog hem lite senare efter åt att jag hade kommit. Jag själv hade det jätte mysigt med Daniel och mamma kom och hämtade mig kvart i elva.

Onsdag; Jag försov mig med första lektionen men var på skolan klockan nio, då vi alla skulle ta bussen ner till Arenan för att kolla teater, den var verkligen inte alls bra. Innan det hade dom sagt att spanska lektionen var inställd så vi började igen halv två, så Jag, Anna och Elin tog bussen ut till Bellevue, glömde bort tiden och stannade kvar där till kvart i tio. Jätte mysigt var det.

Och idag då.. Jag försov mig ganska mycket idag, var i skolan halv elva, men det var ingen fara, missade bara två lektioner som ens inte påverkas av betygena. Daniel skulle komma och möta mig nu när jag slutade, men han var tvungen att klippa sig så vi ska ses vid fem istället :)

mmichellebryskhe

daniel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0