Lördag





Lördag:
I lördags vaknade vi alla vid ett tiden, gick upp då och gjorde inte så mycket, alla var så sega. Men Viktor drog typ vid två-tre. Lite senare vid fem tiden kom någon kompis till Daniel, vid sex tiden drar dom för att hyra film, sen drar dom hem till han Alex, för att kolla på filmen. Jag och Anna gör inte så mycket mer än att ta det lungt, vid ett tiden somnade jag men vaknade lite senare vid tre tiden, då gick Anna för att sova, så vi turades om för att kunna hålla oss vakna, så jag satt vid datorn till sju på morgonen, för då väckte jag Anna och så gick vi till McDonalds för att käka frukost, skojja inte att det var riktigt gott! :)

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0