love you


Sofia, jag och Älskling!

Jag funderar på en blogg paus, men det skulle jag inte orka! Så det blir inlägg lite då och då..

Igår försov jag mig rejält, var i skolan vid tolv tiden. Hade bara två lektioner.. Så jag tog bussen hem till min Daniel och eftersom dom var på bergvik så joinade sofia mig dit. Sen kom Anton och Ida? så jag fick gå in, men däremot gick Sofia till någon annan. Efter ett bra tag kom Daniel, vi gjorde inte så mycket, myste och kollade hockeyn, när första perioden var slut gick jag för att möta Sofia, så vi köpte en pizza. (och ska betala den idag) Efter det gick vi hem till älskling igen, kvart i tio skulle vi ta bussen hem, men missade den i sista sekund, Sofia fick skjuts av en kompis men jag gick tillbaka till Älskling, så kom mamma lite senare!

Idag börjar jag halv tio, för att första lektionen är inställd (y) är där i en timma ungefär, sen vid elva tiden kommer Lina och hämtar mig så åker vi ner till stan för att möta Sofia, sen blir det tingvalla gymnasiet. Efter det åker nog jag och Sofia för att betala pizzan, ska sola idag också.. Får se vad jag hinner med! Ha en jätte bra dag, pusspuss..

michellebryskhe

michellesaknarredansindaniel <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

vilken härlig blogg du har! hoppas att du får en bra dag :D

2009-03-12 @ 16:34:44
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0