mer snö..



Nu räcker det med snö tycker jag! Sist det snöade var första dagarna på sportlovet (om jag minns rätt), och då hade vi ungefär 30 cm med snö, och hur mycket har vi nu? Ännu mer! Ja, men visst det är jätte mysigt med snö, men det är kallt och Julafton är redan över, och då är det inte lika kul med snö. Nu är det Mars och det innebär vår. Och 28 dagar kvar till nästa lov, gud vad jag längtar, redan då kan det ha blivit mer vår!

Idag var det ju skola igen, kändes fakitst riktigt jobbigt. Men skoldagen i sig var faktist bra. Vi fick sluta 13.25 för att vi kommer gå längre nästa vecka eftersom Yngves Danskurser kommer då ;( Det tråkiga med dagen var nog att jag fick reda på att vi har No prov redan nu på fredag, prov? vadå vi har ju inte jobbat så mycket med evolutionen, jag har inte lärt mig någonting alls! Känns jobbigt, måste plugga på. Annars så har dagen i sig varit lugn..

Imorgon blir det stan med annablomberg, sen åker jag hem till daniel för att prata lite och kolla på film :)<3

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0