michelle'hjärta'daniel

Gud va tiden rinner iväg, nu har jag inte skrivit på ett tag. Jag har verkligen inte tid längre. Men jag hoppas ni nöjer er med lite då och då!

Torsdag; I torsdags var det ju meningen att daniel skulle komma och möta mig efter skolan, men så blev det inte. För han skulle klippa sig, så han kom till mig vid sex tiden istället. Vi kollade på tv och myste!

Fredag: I fredags kom daniel och hämtade mig vid två(?) tiden, vi åkte ut till Bellevue. Efter ett tag åkte Gambrik, Simon och Anton till bolaget så jag och älskling fick vara för oss själva ett tag. Lite senare kommer dom.. Jennie och Elin också. Och hela tiden väller det in folk, blev fest och lite slagsmål på det.. Men det blev inte så allvarligt. Mira kom dit också, jätte kul att vi äntligen fått "pratat ut" om man ens behöver säga så, med tanke på att det ens inte behövdes. Men det känns skönt! Jag och älskling fick skjuts av Gambriks pappa hem, vi kollade lite tv men la oss för att sova klockan tre.

Lördag: Jag och älskling blev  "väckta" av att Anton ringer mig, och vill att vi skulle med till bolaget. Då var klockan två, så det blev att göra sig iordning jätte snabbt och gå ut till bilen. Vi åkte till bolaget, men jag och älskling gick in för att köpa chips istället. Åkte till Bellevue och Gambrik kommer efter ett tag, men drar ungefär lika snabbt. Vi kollade hockeyn frölunda-luleå och förlunda van! :) Vid nio tiden kommer Sandra och Mimmi, så vi kollar film. Och halv två kommer mamma och hämtar mig.. (Jag tappade också min mobil i disk vattnet, så det hörs jätte dåligt när man pratar i den)

Jätte mysigt har det varit och bilder kommer väl senare, daniel <3

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0