shit happens

Igår vid halv fem åkte jag ner till stan för att möta Anna och Daniel, och Jennie var med också. Vi skulle till Wåxnäs, fast först Apoteket, så Daniel och Jennie kollade Daniels bussar hem, så jag och Anna tog bussen ut till Wåxnäs där vi köpte godis för 59:- Som jag verkligen ångrar nu, men nu är det gjort och vi skulle ändå köpa godis idag. Och när vi är där så ringer Brodin, så vi tar bussen in till stan för att möta Elin, går iväg för att träffa några, sen in till stan igen, där jag och Anna tar bussen hem till mig, jag pluggar NO en stund och vid tio går vi till Pakki & Brodin, men som vanligt vågar dom inte öppna dörren, så vi går hem. Jag försökte lägga mig tidigare idag, men det funkade inte. Så belv sent ändå. Men det gick ganska bra för jag kom ju ändå upp idag..

Skolan idag har vart superbra, började med NO provet som jag missat 6 gånger, och nu äntligen är det gjort. Sen rann dagen bara iväg, nu sitter jag här och har nyligen käkat, ska snart börja packa lite saker jag ska ha med mig, om ni tänker efter tror jag ni vet vart jag ska? men så duktiga är ni nog inte förstårs. Så jag skriver om det imorgon.

michellebryskhe

förlåt älskling för att jag misstrodde dig, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: farah

aaa haha, den var asbra;)

jag vet nog vart du ska haha:)

2009-03-20 @ 18:09:35
URL: http://faarah.blogg.se/
Postat av: Bella

vad händer i veckan då? :D

2009-03-21 @ 12:32:45
URL: http://bellablogg.blogg.se/
Postat av: Malin

ja polis passar väl mig ;) haha.. du är alltid söt :)

2009-03-21 @ 20:12:13
URL: http://babyriba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0