my days

Fredag: I fredags drog jag ner till stan vid sju tiden ungefär och mötte Anna, sen tog vi bussen hem till Mira, men dom hade inte kommit hem än så vi väntade och efter ett tag kom dom. Dom gjorde sig iordning och lite senare mötte vi Ida och Louise, vi gick ner till stan och tog bussen vidare till Skåre på förfest, den blev inte så lång varig, eftersom vissa inte kan hålla koll på alcoholen och spyr.. Så Anna åkte med Sebastian och Chrsitoffer ner till stan,  jag Mira och Amanda stannade kvar för att hjälpa till och städa, sen fick vi skjuts in till stan och väntade en timma på att Nicklas skulle komma, vid ett tiden tog jag bussen hem.

Lördag: I lördags eftermiddag åkte jag hem till Älskling som hade kommit hem ifrån sthlm på natten, där var det också en massa folk,. vi gjorde inte så mycket. Vid tio tiden kom det en taxi och hämtade oss, såklart hade de inte räknat med mig, så vi fick tränga in oss fyra styckta i baksätet, det gick superbra! Dom skulle till Score för att Bowla och där är det ju 18 år så jag kom inte in, så jag och älskling gick till Mcdonalds för att invänta bussen hem till Färjestad.

Söndag: I söndags vaknade jag vid elva tiden och låg vaken tills Älskling vaknade, vi kollade på film till två tiden, sen vid ungefär fyra tiden kom hans mormor och hämtade oss för att köra oss till Bellevue, Daniel skulle hämta sina saker, sen åkte vi vidare till Edsvalla, käkade lite och kollade på tv. Försökte plugga lite på no;n också.. Det gick inte så bra! Vid ett tiden gick vi och la oss.

Idag var det meningen att jag skulle hinna med kvart över nio bussen hem till Karstad, men det var då vi gick upp ist, så jag käkade lite frukost och tog sen bussen in till Vålberg kvart över tio och bytte där till kd, var i stan vid elva tiden och tog bussen direkt till skolan, kom 20 över 11 ungefär, och då var det lunch, så jag hade bara två lektioner. Vid halv tre slutade jag och då kom mamma och hämtade mig för att vi skulle handla lite. Någon timma senare skulle jag möta upp Daniel och Jennie, vi följde Jennie till bussen och gick sedan hem till mig. Käkade lite mat och drog senare upp till Rud för att möta Jennifer och Cicci, sen kom Anna och Jennie, så vi gick hem till Jennie och var där till elva ungefär.

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0