gör mig till kille för en dag

Måndag: Vi körde ner älskling till tågstationen vid halv nio, för att hans tåg till Oslo skulle gå fem i. Det var nog de jobbigaste på länge, att lämna älskling igen efter en helt underbar helg. Men det var bara att rycka upp sig och åka till skolan. Kunde inte jobba på hela dagen.. :/ Senare vid sex tiden ringde Mira mig så jag cyklade ner till stan och mötte henne, sen cyklade vi vidare till MAX på wåxnäs för att hon skulle käka. Vi hade det riktigt mysigt i solen, och varmt var de!

Tisdag: Vissa av oss slutade klockan 12 idag, eftersom vi fick börja tidigare i onsdags. Så det var gott. Jag åkte hem i en timma ungefär, sen blev det ner till stan med mamma för att köpa resterande saker till Bal och Avslutnings klänningarna. Känns riktigt skönt nu, för jag är helt färdig. De ända som fattas är ett halsband och örhängen till Balklänningen :) Vi var hemma igen vid sex tiden, alltså var jag helt slut efter fem timmar springandes på stan.



Onsdag:
Idag gjorde jag inte så mycket men ändå rann tiden bara iväg? Jag var och solade en stund också och fick färg direkt även om det var mer än tre månader sedan jag solade. Men det känns skönt. Sen åkte jag hem och försökte plugga lite, men gick inte direkt bra för jag såg på tv istället..

Idag är det torsdag och jag gick hem ifrån skolan vid halv två tiden för att jag fick min mens igår så jag har jävligt ont i magen. Har knarkat lite tabletter nu så det börjar bli bättre. Annars så slutade jag vid tre tiden, och Anna är på väg ner till mig nu för att vi ska åka till stan och kolla lite mer saker till balen. Sen blir det nog hem och plugga för min del!

Gör mig till kille för en eller två dagar, varför slipper killarna det här onda?!

michellebryskhe

Daniel Nilsson, jätte svårt är det att vara utan dig, men jag gör mitt bästa. Jag saknar dig enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0