paradise city

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Var meningen att jag skulle kalla den här dagen för pluggar dagen. Men det är som vanligt, datorn och allt annat kommer före. För att jag inte orkar! Jag var till Bergvik I några timmar och handlade med Mamma också. Skönt att få komma ut i sol/regn vädret.

Det känns som om att den här veckan kommer gå så fort, för jag har så mycket att göra. Måste som sagt plugga varenda dag, har ett so prov på fredag som jag verkligen måste klara och just nu kan jag ingenting, så veckan får gå åt att plugga!
 
Måndag:
Skola: 08.50-14.30
Stan med mamma: 15.00

Tisdag:
Skola/nationella 08.30-11.00
Intervju: 11.30-12.00
Luncha med mamma: 12.00-12.50
Möter klassen i stan för att göra något: 12.50-15.00

Onsdag:
Skola: 08.10-15.10
Resten av dagen blir bara plugg.

Torsdag:
Skola: Har kulturdag, men också nationella i no, har därför ingen aning om när vi börjar eller slutar.

Fredag:
Skola: 08.10-14.00
Efter skolan får vi se vad som händer, skulle egenltigen dra till Oslo för att hälsa på Älskling, men det blir det inget av..

Beställde balkläning igår också, äntligen hittade jag en. Nu ska jag bara leta efter en till som jag kan ha på avslutningen, får se vad som händer. Klänningen kommer iaf på Onsdag och jag är sjukt nervös om den kommer att passa eller inte!

michellebryskhe

Daniel Nilsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0