start me up







Fredag:
Älskling och jag åkte ner till stan och satte oss på Glada Ankan. Lite senare kom Anton och gjorde oss sällskap. Vi pratade och tog det lungt. Sen gick vi för att handla mat. Och tog bussen ut till Anton. Det blev grillat. Jätte gott var det! Lite senare tog vi bussen in till Pråmen och satte oss på gräsmattan med folk och myste. Lite senare skulle vi (alla) dra till Gustaf Fröding Hotel på fest. Och det var as kul, träffade på de flesta av mina barndoms kompisar som jag umgicks mest med. Daniel och de andra drog in till Krogen istället. Men jag stannade kvar till två tiden. Då hade bussar slutat gå och taxina hade tydligen höjt sin taxa. Så jag gick till Rud med Stefan och Filip. Sen drog dom hem och jag gick ner till stan för att möta Älskling, Gambrick, Berglund och någon mer. Vid tre fick vi skjuts hem till mig.. Men gambrick drog vid fyra. Annars var kvällen värd! :)

michellebryskhe

Daniel Nilsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0