youre number one

Fredag: I fredags vaknade jag och älskling och tog det lungt ett tag. Sedan tog vi bussen ner till stan för att möta upp Gambrick och dricka kaffe med honom. Vi blev kvar i stan ett bra tag innan vi drog hem till mig för att packa med mig lite saker. Sen kom hans mormor och hämtade oss så åkte vi hem dit för att mysa och sova. Men det blev itne som vi hade tänkt. Förlåt Daniel!












Lördag:
Idag var det meningen att vi skulle gå upp vid tio tiden, men vi somnade om och vaknade vid ett. Vi fixade iordning oss och fick skjuts in till stan. Där vi checkade in på hotellet vi bokat. Låg där och myste lite sen gick vi till Glada Ankan och drack lite kaffe. Därefter gick vi och köpte lite sallad som vi tog med oss upp på rummet för att käka. (fick jätte fina rosor av älskling också) Sen låg vi bara och myste ett tag, hoppade in i duschen och gjorde ansiktsmaskar. Jätte mysigt var det. Lite senare kom Gambrick och Simon. Så vi började dricka lite smått. Och eftersom vi hade hotellrummet på högsta våningen så satte vi oss på taket. Varmt och riktigt mysigt var det. Senare drog vi ut till Orrholmen och var där ett tag. Efter det in till någon lokal fest på Norrstrand. Det var fatkist riktigt kul. Polisen kom och förstörde lite också, men det var bara att fortsätta när de dragit. Vid två tiden var vi på hotellet igen, låg och pratade jätte länge och bara myste. Sen somnade vi runt fem tiden.

Söndag: Vi ställde klockan på tio för att käka frukost, men jag mådde så dåligt efter gårdagen så det blev ingen frukost alls för min del. Så vi fick skjuts av Daniels mormor och åkte till Hammarö för att hälsa på hans morbror. Sen åkte vi vidare hem till Daniels mormor för att han skulle packa sina saker. Men vi somnade i några timmar. Sen fick vi skjuts hem till mig vid halv nio tiden och slutade kvällen med chips och film.

mmichellebryskhe

Daniel Nilsson, jag älskar dig mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0