so sick

Lördag: Efter det att jag och Daniel vaknat och gjort oss iordning drar vi över till Håkan. Som kör oss till Alster för att hämta Gambrick. Därefter åker vi ut till Bergvik för att dom ska fika. Jag var verkligen inte på bra humör, och det var jag inte resten av dagen heller.. Sen åkte vi tillbaka till Håkan, men jag orkade inte vara kvar så jag gick hem för att ta det lungt. Lite senare kom Daniel och Anton och drog med mig till Håkan. Så jag var där hela kvällen. Lite senare kom också Bv, Jennie, Sandra, Jonas och Johanna. Dom stannade inte så länge, men däremot gjorde Bv det av en orsak. Så vi fick hjälpa henne hem. Jag älskar dig Anna, glöm inte det!

Söndag: Idag var jag jätte seg, Daniel drog hem vid ett tiden och lite senare drog jag hem till Mira, vi pratade lite och kollade på film. Lite senare drog vi hem till Daniel och Vallin. Snackade bara lite. Men jag drog hem lite senare.

Måndag: Daniel skulle kommit hem till mig efter skolan, men så blev det itne för han ringde och sa att han hade fått jobbet redan nästa dag i Oslo. Så det var bara för mig att åka ner till stan dom sista två timmarna och umgås med honom. Jag var inte direkt på bra humör, något jag ångrar. Men det blev bättre lite senare! Vi satt för mesta dels och bara pratade om det mesta. Jätte jobbigt var det att vinka av honom. Nu kommer han nästan aldrig vara hemma. När han hade åkt gick jag in till stan för att möta Bv, kändes skönt att prata med henne också, nu när Älskling dragit och jag inte alls mådde bra.

Tisdag: Idag är det två månader för mig och älskling. Det tråkiga var bara att han inte var hemma. Jag som hade planerat veckan och bokat hotell för oss två i en natt inne i stan. Men så blev det ju inte nu! Annars tillbringade jag dan nere i stan en stund med Bv, Gambrick, Håkan och Jessica. Var annars hemma halva dagen och bara tog det lungt med film, eftersom vädret var så dåligt.
Grattis till oss Älskling, Jag älskar dig mest av allt!

Onsdag: Har umågtts med Bv hela dagen, vi har tagit det lungt. Drog till Bergvik en liten stund för att käka också. Köpte lite kläder passade jag på att göra med. Sen drog vi hem till mig igen och bara myste framför tv:n.
Fick ett VG- på min bild i skolan idag också. Jätte nöjd!

Tordag: Torsdagen blev ganska så lung.

Fredag: Fick tillbaka våra Nationella i Engelskan idag, blev inte det bästa resultatet, men jag blev iaf jätte nöjd med muntliga delen. Efter skolan åkte Bv och jag ner till stan en snabbis. Köpte en Adidas träningsbäg. Eftersom pappa förstöde min gamla så köpte jag en ny idag. Den är mycket mindre än den jag hade så vet inte hur jag ska få plats med allt! Haha, men det funkar nog. Sen åkte vi hem och käkade och lite senare vid tio tiden kom hon till mig igen. Så vi tog bussen till Rud och mötte Sandra och Eline, skulle dra på en fest. Men blev inte så, så vi drog till Håkan istället..

Lördag: Idag har jag bara suttit hemma. Har inte orkat göra ett skit. Mår inte så prima, halsen gör ondare och huvudet är inte korrekt. Men det får bli att vara hemma lite mer nu under veckan så att jag inte blir sjuk när jag ska till Oslo till helgen och hälsa på Älskling.

michellebryskhe

Daniel Nilsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0