stronger

Måndag: Idag åkte jag ju ner till stan med mamma för att inhandla lite kläder. Skulle köpa ett par skor också men dom var slut i min storlek :/ Annars var dagen ganska så lungt och jag hade det mysigt. Sen när jag kom hem blev det att plugga resten av dagen.

Tisdag: Idag började jag skolan halv 9 med Nationella i NO. Som inte alls gick bra.. Man fick sitta till 11, men jag, Anna och Farah var klara vid tio och åkte ner till stan då. Vid halv tolv åkte dom tillbaka till skolan och jag mötte upp mamma, som skulle följa med på intervjun. Jag var så jävla nervös men det visade sig att det gick bättre än vad jag trodde. Sen gick vi till Royal och käkade Bakad potatis med skagenröra! Mums. Därefter var klockan runt ett och då började jag igen, men vi alla i klassen skulle mötas upp på torget för att gå stadsvandring. Känns som om att en stadsvandring skulle behövas oftare med tanke på att jag inte kunde ett skit om vår stad: Karlstad. Ska jag vara ärlig så kan jag faktist mer om Stockholm där jag ens inte bor än i Karlstad. Därefter åkte jag och Anna till Bergvik för att kolla om skorna fanns där, men dom var tyvärr slut där med. Så jag får vänta tills den 16 juni.. Sen åkte jag hem och pluggade.

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0