when you were gone

Jag har verkligen inte haft tid med bloggen nu överhuvud taget, men jag ska göra så gott som jag kan och försöka fixa in mina dagar. :)

Söndag, Måndag & Tisdag har jag bara pluggat och tagit det lungt.

Onsdag: Vi skulle egentligen börja halv elva idag, för att de nya sjuorna skulle upp och kika på skolan.. Men jag började tio över åtta med några andra. För att vi var tvugna att ha matte. Så efter det åkte jag hem och kom tillbaka till halv elva. Sen efter det åkte jag ner till stan med Bv för att hon skulle kolla balklänning, och det var precis det hon hittade också. Lite senare skulle Amanda komma hem till mig och sova kvar. :)

Torsdag: Amanda och jag vaknade och gjorde oss iordning, vi åkte då in till stan och drack kaffe. Lite senare kom Anna och gjorde oss sällskap, så vi kikade runt på stan men tog sedan bussen hem till mig och rökte lite vattenpipa. Sen åkte Amanda hem, men Anna stannade kvar ett tag till. Sen åkte jag med mamma ner till tågstationen för att hämta upp Älskling som skulle komma med tåget från Oslo. Hade inte träffat han på nästan tre veckor, så det har varit riktigt jobbigt :/ Vi åkte hem och käkade Tacos, sen låg vi bara och myste samt prata till fyra, då vi somnade.

michellebryskhe

Daniel Nilsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0